czwartek, 14 lipca 2016

UWAGA OSZUSTKA!

Drogie Czytelniczki!
Jesteśmy zmuszone zawiesić nasze opowiadanie, gdyż właśnie dostałyśmy link iż pewna osoba(której znamy personalia) bezczelnie kopiuje nasze opowiadanie i wkleja na wattpada jako własne. Gdyby to była luźna inspiracja to jeszcze byśmy to jakoś przełknęły, ale ta oszustka bezczelnie przepisuje całe zdania, zmienia tylko bohaterów romansów a Krychowiaka zamiast z Zośką Nawałkówną spiknęła z Wojtkiem Szczęsnym.
Nie będziemy tolerować takiego chamstwa!

http://my.w.tt/UiNb/Uu0zUbMy0u  tutaj macie link można porównać, kto nie wierzy! 

                                                        Pozdrawiamy Fiolka &Martina

6 komentarzy:

  1. No nie, dlaczego, płaczę :( A nie możecie jakoś tego zgłosić? Przecież to opowiadanie jest zbyt dobre żeby zawieszać :( :( :( Nieee

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilowo to jesteśmy tak złe że mamy ochotę komuś rąbnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możecie rąbnąć. A my ją później sprzątniemy :D
      Moje mistrzynie

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że wam pomogłam i szybko poradzicie sobie z tą sprawą. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział. :*

      Usuń
  3. jeny, co za typiara się dopuściła takiego karygodnego grzechu?! ;; zabić taką to za mało!
    / opowiadanie zostało usunięte, eh (bo chciałam się upewnić, czy to nie są słynne Miniaturki, jakich się kiedyś tam doczytałam dzięki @luuvmysahineq XD)
    ps. też kiedyś przechodziłam przez plagiat, ewww. więc znam Wasz ból :(
    no cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na dalsze losy Orzełków jeszcze dłużej :||||||||

    OdpowiedzUsuń
  4. Weszłam w link i opowieść nie została znaleziona. To oznacza, że usunęła opowiadanie! I dobrze! Moje opowiadanie też kiedyś było kopiowane, szczególnie główny bohater i część elementów innych. Np. wymyśliłam motyw piłki siatkowej na ścianie w sypialnie, to u tamtej dziewczyny był on w garderobie. Ale cóż, takich osób się nie sieje, one się same rodzą, a do wypędzenia są gorsze niż chwasty.
    Dziewczyny! Trzymam kciuki, byście powróciły jak najszybciej do nas!

    OdpowiedzUsuń